sunnuntai 11. tammikuuta 2015

Uutta vanhaa

Olen elänyt mielenkiintoiset 3 viikko. Täytyy sanoa että on tämä ollut terapeuttistakin.
Olen siivoillut varastoa, Helmikuumeen sivuille ilmaantuikin paljon epämääräisiä helmipaketteja jotka ovat vuodesta toiseen vaan kyhjöttäneet laatikossa odottamassa tuomiotaan.

Aloin kehittämään möffeleitä, ja olen päättänyt niille aivan uudea suunnan.
Möffeleistä tulee enempi hahmoja jotka seikkailevat möffelimaassa. Sivusto on pahasti kesken kun tarinat ja ulkomuodot on saatu valmiiksi niin massasta hahmon vääntämiseen menee muutama päivä kun ensin tekee pohjatyöt, sitten vääntää päälle sata möffeliä ja lakkaa ne.
Lapset oli loppiaiseen asti kotona mikä sekoitti päivärytmiä ja työtahtia. Nyt kun lapset ovat olleet tarhassa olen oikeasti saanut aikaan tehdä kaikkea kun hilaisuus on antanut sille mahdollisuuden.

Olen pyörittänyt Helmikuumeessa Inkki Pinkin jäämistöjä eli strasseja ja koristeita. Olin Tampereen Outlet messuilla myymässä ja otin glitterit sinne mukaan. Katselin ihmisten penkomis intoa ja päätin silloin että Inkki Pinkki tekee comebackin. Nyt olen 4 päivää väkertänyt Inkki pinkkiä:
www.inkkipinkki.com

Kyllä se itsellekkin on helpompaa kun tuotteet on selvästi omissa kaupoissaan kuin sekaisin yhdessä verkkokaupassa.

Eilen ja tänään lähti möffeleitä uusille jälleenmyyjille. Lajitellessani valmiita ymmärsin ettei valmis varastoni ollutkaan kuin 150 paria joten nyt ensi viikolla täytyy ahkeroida siltä varalta että jotkut myyntitapahtumat tuleekin yllättäen :)

Tässä on myös takaraivossa ajatus saada ensi viikolla Teelle kauppa pystyyn joten työsarkaa riittää, mutta onhan se kiva pitää itsensä kiireisenä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti