keskiviikko 12. maaliskuuta 2014

Kevät tekee tepposet

Tiiättekös kun aurinko on alkanut  paistamaan ja pihalla on ollut mukavan lämin jaaa jaa jaaa se alkaa vissiin vaikuttamaan tähän tyhjään pääkoppaan.

Olen nyt muutaman päivän tutustunut eri maiden massa taiteilijoihin.  Jokaisen kerran kun nään jotain tuntematonta niin ymmärrän että olen niin alussa koko homman kanssa. On kyllä hienoa saada "AHAA" elämyksiä vain pläräilemällä kuvia ja ymmärtää kuinka saman asian voi tehdä helpommin kuin olen sen itse tehnyt.

Olen arkaillut vähän maalien ja leimasimien kanssa. Nyt otin itseäni niskasta kiinni ja pistin tilaukseen kunnon värkit ja toivon että ne kotiutuvat nopeasti :)

Viime viikonlopun vietin Kotkan markkinoilla, se oli mukava reissu. Kyllä vähän petyttiin kävijä määrään, odotin paljon ihmisiä kuten edellisessä tori tapahtumassa mutta aika rauhallista oli.

Olen huomannut että keväällä alkaa hirveästi tekemään mieli väkertää kaiken näköistä. Olen jo pitkään kaavaillut että joku päivä teen saippuaa. Mutta koska itselläni ei tällä hetkellä ole tilaa edes kaapeissa jotta saippua saisi valmistua rauhassa niin taidan vielä odottaa.

Olen suunnitellut kesän kalenteria, en usko että Helmikuume pahemmin liikkuu tavaroineen mutta möffeleiden kanssa ajattelin pörrätä toreja.

Nyt viikonlopuna suuntaamme Masalaan Helmiplaneettaan, ehkä oikeasti kevään odotetuimpia tapahtumia. Onhan ne mukavasti luvanneet myräkkääkin viikonlopuksi joten onneksi ei sen pidemmälle tarvitse matkata.

Diipadaa, alkaa jo väsy painamaan ja pitäisi vissiin pohtia onko kaikki ajateltu valmiiksi viikonlopulle.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti