perjantai 15. kesäkuuta 2012

Jänskättää

Olen ollut nyt 2,5 vuotta kotona josta olen 2vuotta pitänyt Helmikuumetta kotona. Helmikuume tosiaan muutti omiin tiloihinsa toukokuussa (niin ne vauvat kasvaa ja muuttaa pois kotoonta *sniif*) ja olen iltaisin käynyt hoitamassa työt kuten ennenkin.

Tänään on virallisesti viimoinen päivä kun työjärjestely on tämä. Maanantaista lähtien mieheni on kotona isyysvapaalla ja itse saan työskennellä normaaliin työaikaan. Sitä ei osaa selittää miten ihanaa on mennä 8-16 oikeasti töihin, on työmatka, lounastunnit jne. Ja tämä kaiken ajan voin pyhittää helmille ja asioiden järjestelyyn mitä olen tähän asti hoitanut päivällä toivoen ettei lapset sillä sekunnilla häiritse.Aloitan työ rupeamani heti jussin jälkeen kurssilla, saan koulutuspaperit kynsimuotoilijaksi.

Elokuussa kun mies palaa töihin jatkuu järjestelyt niin että nuorin on kotona niin kauan kun pystyn hänen kanssaa käymään tilalla ilman ongelmia ja vanhimmat aloittavat tarhan.

Katsokaahan nyt mitä ihanuuksia on jo liian pitkään odottanut nettiin pääsyä?
Kesä on aiheuttanut minulle ainakin pienen rakkaussuhteen näihin luciteihin vaikka en kauheasti mikään kukka ihminen ole...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti